header

Nieuwe ronde, nieuwe kansen, een nieuw bestuur, een nieuwe naam...

Heel eerlijk gezegd? Dan klinkt dat allemaal wel een beetje overdreven. Na een kwart eeuw te hebben volgemaakt, zijn we zeker blij wéér een nieuwe ronde te kunnen organiseren voor de wedstrijdatleten en de recreanten. Nieuwe (en oude vertrouwde) sponsoren hebben dat bijvoorbeeld mede mogelijk gemaakt. Zij staan hier op de site. Nieuwe kansen zijn er voor alle lopers, een nieuwe afstand of nieuw pr, het is allemaal mogelijk!

Een nieuw bestuur? Gedeeltelijk waar. Het klopt dat we van een aantal mensen afscheid hebben genomen, maar zij zijn op de achtergrond zeker nog aanwezig. En het bestuur is gelukkig royaal aangevuld met nieuwe enthousiaste en capabele mensen. Bezoek ze maar eens, hier op de website. Uit het bestuur, maar niet uit het zicht, is Adriaan Sparreboom, hij blijft als RaceDirector verbonden aan de Kerstloop. Een woordje van hem als vrijwilliger staat hier.

Een nieuwe naam? De naam 'Houtwijk' is inderdaad vervangen door 'Leisure World', beide bedrijven kennen dezelfde eigenaar, een vertrouwd contact dus. Een sponsor die graag met ons verder wil. Klik hier voor meer informatie over onze hoofdsponsor Leisure World.

Tenslotte gaan we voorlopig gewoon verder op de vertrouwde weg en het succes van 25 jaar Kerstloop Dronten. Natuurlijk zullen we altijd open blijven staan voor nieuwe ideeën en uitdagingen, net als we dat in het verleden ook al deden. Niets nieuws dus eigenlijk.

De inschrijving is inmiddels open, klik hier. Graag tot ziens bij de 26e editie op zaterdag 20 december 2014!

seo
своими руками